Rabiaaa1406 normal istiyorsanız ben sancılarınız başlamadan gidip kendiliğinden doğumu başlatmanızı önermem bebekte ve sizde bi problem yoksa tabii..daha vaktınız var çünkü..vakti gelmeden neden bebeğe müdahale edecek ki 40 haftayı da geçmemişsiniz başka doktorla da görüşün isterseniz..ha sezeryan olacaksanız direkt ona bişi diyemem 38 39 haftalarda yapılıyor çünkü..ama dediğim gibi herşeyiniz normalse başka durumunuz var mı bunu bilemem tabi ben..