Dilaraevn ben de kabızlıktan perişan olmuştum özellikle kan ilacı aldığım dönem.Duphalac şurup vermişti doktorum.Onu düzenli içince iyi gelmişti.Epey gaz yapıyor ama ilk günler.Gerçi insan her şeye razı oluyor yeter ki iyi gelsin.☺️Senin de eğer doktorun onu verdiyse içiliyordur canım.Ben ilk defa duyuyorum,anne adaylarına genelde Duphalac verildiğini duydum hep.