Arkadaşlar hepimiz hormonların etkisi ile türlü turlu düşüncelere giriyoruz .. Lütfen sadece kendi sağlık sorunlarınızı paylaşın veya sorun .. başkasının başına gelen anne bebek ölümlerimde bahsetmeyin ne olur 😓 yeteri kadar korkumuz var zaten psikolojik olarak zaten hep bu korkular içindeyiz yapmayın etmeyin basiniza gelen olaylara saygımız sonsuz ama lütfen. Dıdının dıdısını anlatmayin.. Hergunumuzz her saniyemiz korkuyla geçiyor!progrAm süper ve ötesi ama bu başlıklar daha çok depresyona sokuyor insanı.