Glcn94 kasıntıyı alacak bişey bilmiyorum ama kasındıgında nmlendirici sürüyorum. zaten gun icinde mustela,bio oil, hindistan cevizi yagı kullanıyorum. 36+6 ikiz (göbek normal hamilenin 1.5-2 katı gibi dusun) catlak yok. kasınırsan catlarsın bence dogru değil