Meryembzdmr 32 haftalığım ikinci hamileliğim bu son 3-4 gündür rahatsız edici şekilde ağırlaştım ikinci hamilelikler zor olur demişlerdi doktorum dahil gerçekten ilk de inanılmaz rahattım bunda tam tersi bi o kadar zor geçiyor geceleri uyuyamıyorum ayaklarım vücudum yanıyor nefes alamıyorum bi an önce doğsa da hayırlısıyla diyorum sonra iki çocuklu hayatı düşünüyorum doğsa bi dert doğmasa ayrı dert 🤦♀️😂