Glydn Gayet bebeğini hissetmişsin canim erken falan değil eğer kilolu değilsen karın kısmın yağlı değilse daha erken haftalarda hissedersin ben 9+3 hamileyim bugünkü gelişimde bile bebeğinizin hareketlerini hissetmeye başlayabilirsiniz yaziyor diyeceğim mutlu ol bebeğini hissediyor olman normal bu haftada da 💕😀