Cansubadur off benimde çarşamba günü tam 40 olacak. Cuma günü gittiğimde kilosu 3700dü doktor ilk 41e kadar bekleriz dedi sonra kilosu geçmiş dedi. Ne sancı ne açılma hiçbir şey yok yalancı sancı bile olmadı hiç. Napıcam bilmiyorum bu mayıs bebeleri tam boğa burcu tembeller gelmiyor 🙂