Rabiaysa Rabia2019 karın ağrısı,idrara çıkamama,az az sık çıkma,idrar yaparken ya da yaptıktan sonra yanma diye biliyorum
Haribo42 Rabia2019 bendede olmustu ve idrar yolu enfeksiyonu cikmisti cok dusuk .. cogalmamasi icin ilac yazmisti
Berna3737 Var tabi bebek ölümlerinin çoğu enfeksiyondan sebeb oluyor bol bol su iç İdralini tutma ve idrar testi yapıp bir doktora görün derim bnde şuan öyleyim fitil ve ilaç kullanyrm Rabb'im hayırlısi kucağına almayı nasip etsin cnm
Hpymom Bende de vardı canım doktora gıttım fıtıl verdı kullandım gectı ıdrarda yanma eslık etmıyosa bı sıkıntı olmaz dedı ama sen genede gıt ıhmal etme