FatmaAtess Rabiaysa 25+6 haftalık olduk bugün çok şükür bi yerimiz ağrımıyo iyiyiz fakat bebeşim bu ara çok toplanıyor sol tarafıma onu da dün doktoruma sordum ayakları aşağıda başı yukarıda o yüzden magnezyum alımına da dikkat et dedi sağlıkla gelsinler inş 🥰
Rabiaysa Zeynep7777777 bende de bel yok iç bacak felaket yerden ayağı doğrulamıyorum sanıyorum magnezyum takviyesi kullanmalıyız
Kimse merhaba benım bebegım 25 haftalık normalde ama bugun kontrole gıttım doktor gelısımı ıkı hafta kadar gerıden gıtmeye baslamıs dedı :( duzenlı beslenmeye dıkkat et bu ay tekrar bakalım dedı bıraz endıselendım benım yasadıgım durumu yasayan varmı :( ??
Rabiaysa Kimse benim de geri geliyodu nesguik toz var ya süte karıştırıp içtim her gün vve ocean mummy kullandım her gün bir kapsül dokorun önerisi üzerine tabi.ve düzeldi.size de tavsiye ederim.ocean mummy ilaç değil vitamin mineral takviyresi