nisaemre2812 senden daha önceki haftada şişmeye başladım. Ödem tuttu vücudum ve hiç bişey maleseff gecirmiyor geçirmedi 35+5 haftalıgım. Günde 3 lt su içiyorum tuzu komple kestik hamur yok sebze ve protein beslendim hep. Doktorum en sonunda vücudunun ödeme yatkınlıgı var yapıcak bişey kalmadı dedi. Doğum dan sonra pıs diye sönücekmişşşş 🙏🏻♥️😍