melekmustafa Merhabalar. Çatı muayenesi kaçıncı haftada yaptırdınız? Ben 37+5 oldum ama doktorum hiç öyle bişey söylemedi. Normal doğum olur dedi direkt 🙄
Minedemir15 melekmustafa 36 dan snra yapılıyormuş die duymuştum bnde tam bilmiom ilk gebeliğim 33+4 olduk yeni bnde mrk ediyorum bu konuyu
Dyggdr melekmustafa ben 37. Haftayı doldurdum bugün nst de sancı çıkınca çatı muayenesi yapıldı bu zamana kadar benimde yapılmamıştı canım. Hatta kaç haftadır nolur nolmaz diye hazırlıklı gidiyordum ama yapılmadı daha önce.
Ersozburcin melekmustafa bnm geçen gün yapıldı 35. Haftanın sonuna doğru ama tansiyonum çıktı ve bebek hareketi azaldı gibi geldi o yüzden erken yapıldı normalde 37. Haftada yapmaya başlıyorlar diye biliyorum.