Ysmnkrcy valla banada aynısını diyorlar annem de yapmazsın diyor ama kimseyi dinlemiyrum evet nekadar zor olduğunu bende biliyorum bilmezmiyim ama duyguyu tadmak istiyorum birkez bile olsa daha doğum düşünmüyorum oyüzden yapimmi diye eşime bile sormadım karar benim diyorum doktorum normale izin verdi normal yapıcm kimse karışamaz dedim herkes sustu şimdi normal doğuma doğru gidiyorum allahın izni ile