[silindi] Merhaba kızlar sizde de oluyor mu acaba idrarımı yaptıktan sonra hafif bi bulanıklık var ve sanki içinde tortu varmıs gibime geliyor. Önceleri de oluyor muydu dikkat etmedim ama bi süredir her idrardan sonra fark ediyorum 🙄
[silindi] [silindi] akıntındır onlar içerde kalanlar, enfeksiyon olabilir bulanıklık nedeni de doktoruna danış
Yesoo [silindi] kaç haftalık hamilesiniz sanki bendede var aynısı ama fitil kullanıorum ona baglamıştım
PrensesimDoga [silindi] kaç haftalıksınız ? İdrar testi verin Allah korusun ama gebelik zehirlenmesi olabilirmiş bende de var bu ara enfeksiyon çıktı. İdrar kültürü verin mutlaka
[silindi] [silindi] yok idrarım temiz her ay test yaptırıyorum canım akıntı içinde günlük ped kullanıyorum
[silindi] [silindi] rahımde kalan akıntındır canım temizse korkutma kendini benimki de sabahları çok koyu ve tortulu normal yani🤷♀️
[silindi] Yesoo 33 haftalık kuzum bende acaba salgılanan bi hormon kaynaklı mı diye düşündüm ondan sordum. İdrar cok şükür tertemiz hiç fitil kullanmadım
Yesoo [silindi] anladm cnm ben daha yeni sayılırım 11 haftalık dedğim gibi progestan fitil kullanıorum ona bağlamıştım doktoruma bir sorarım
[silindi] Misaa evet cok içemiyorum ondan mı diyosunuz 🙄 cok içtiğim zamanda dikkat ettim o tortu yine var sadece rengi cok acık oluyor
[silindi] PrensesimDoga sağol canım benim Pazartesi olmaZsa gider tekrar veririm 😚 sana da geçmiş olsun enfeksiyon idrar da gebelikte cok tehlikeli bişey bol su içmeye çalış
Misaa [silindi] ilk zamanlar mide bulantisindan cok su icemiyordum benim de oyle gibiydi ozellikle sabahlari ama suan duzeldi. Yine de doktorunuza sorun isterseniz