TurkEl Merheba kizlar, 7 aylik hamileyim. Test sonuclarinda fibronejen ve d dimer yuksek cikti. Doktor 1 haftalik cardiomagnil ilac kullanmami istedi. Inmezse karina igne vurmak gerekiyormus. Ilac kullanip hayrini gorenler oldumu acaba?((((