Aysegul0506 gözün aydın. Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin. Böyle haberler duyunca çok seviniyorum. Biz de 4 buçuk yıl bekledik. Sonunda tüp bebek oldu çok şükür.29. haftaya girdik. Allah isteyen herkese versin , bekletmesin inşallah sağlıkla 😎😍😍