denizanddefne bende çok haraketli diye dün aksam doktoruma sormayı bile düşündüm acaba geliyor diyemi cunku adırı derece vajinama baskı yapıyordu karnımın altında agrımı desem sancımı desem oyle birşeyler vardı. Bugün de öyle oldu bakalım hayırlısı🤲🏼❤️🥰 sağlıkla alalım kucagımıza❤️