Kahramanlar canım yeni olmadım ben hatta ikinci ameliyati oldum ekimde. ilk ameliyatta silikon tampondu dediğin gibi daha rahattı ama memnun kalmadim 2. Ameliyatı oldum bunda tampon falan allah ne verdiyse vardı içinde ve tam bi faciaydi çıkışı :) morarmamda fazlaydi burun seklim oturdu gibi halada koruyorum zaten gözlük bile takmiyorum uzun süre hala masaj yaparım ara ara ama sorunum uyusukluk var üst damağımda 3 aya kadar geçer denilmişti gecmiyor