Candaan Nurseyma canim etrafımdakiler öyle söylüyor ve zaten fark ediyorum indiğini çünkü oturup kalkınca hissettırıyor ağrı oluyor
SelmAkqun 30+5benimde hep assada.. 3 ayrı hastanede 3 ayrı doktor kız dedi ama qörenler bu erkek qöbeqi dio anlamış deqilim 😂😁
Candaan Arkadaşlar herkesin bünyesi hamileliği vucud yapısı farklı kimisi çok kilo alır kimisi hiç almaz kimisinin göbeği çok çıkar kimisinin belli etmez buda öyle işte beni görenler son haftandamısın diyor kilo almışım göbeğim çok çıkmış ama daha 2 ayim var