betulaslantass Esmeray karın bölgesi geliştiği için ağrı oluyor canım . Bende 13+2 olduk bgun . Bacak ağrısı karın ağrısı yaşıyorum
ipekgkk Bir kere servisteyken yaşadım göbek deliğimin etrafına bike dokunamıyordum hatta çok korktum ama eve gelince biraz uzandım geçti sonrasındada olmadı çok şükür Bende 11+4 oldum