susamannesi 13+2 yim bende mide bulantım çok benimde . Dün bi gece bi sabah çıkrdım . Şuanda bile ayağa kalksam çılarırım sanırsam . Doktorum mide bulantıların geçene kadar çok ayakta gezinme yat dedi . İdrar yolundan dolayı yatış verdiyse eğer yat canım ama mide bulantısını yaşayan hatta günde 5 kez çıkaran anneler de var kendini korkutma normal bunlar .