Reykzy beni sağlık ocağı aradı 18-20 arası iğneye gel dedi. Bende sordum yaptırmasam ne olur diye. Çünkü aşıymış şeker yüklemesiymiş karşıyım birazcık. Şeker yüklemesini sen bilirsin ama aşıyı mutlaka ol, Doğumda bıçak değecek normalde olsa sezeryanda olsa ve bebeğe doğar doğmaz bu aşı yapılamıyor anneden alıyor dedi. Peki bıçaktan enfeksiyon kaparsa ne olur dedim ölümle sonuçlanır dedi, korktum yaptırmayı düşündüm. Ama herhalde yüzde 1 ihtimal falandır yani yaptırmayanların da inşallah sağlıklarında bir problem olmaz 🙏🏼