Meray 1.5 sene uyku nedir bilmedim. Sonra düzeldi. 3 yaşında oğlum. Deliksiz uykuya o kdr alıştım ki zor gelicek mi bakalım yoksa tecrübem olduğu için daha mı normal karşılıycam 😃 bugünler geçicek mi, bu çocuk hep böyle mi olucak diyodum geçiomuş 🤗 şimdi 23 haftalığım kızımı bekliyorum uykusuz her gece için 🤗🤗