[silindi] Deniznur hamilelik riskin var mı ben gebeliği öğrenmeden yanma ve acıma hissetmiştim 2-3hafta sonra da gebeliği öğrendim
Mervekasap Bende doktoruma sormaya utanıyorum ama bir sıkıntı olsa söyler diye düşünüyorum ondan pat diye sormuyim diyorum bizde hamile kaldığım ik günden beri düzenli şekilde ilişkiye giriyoruz yeni evliyiz yani belki biraz sık oluyor ama bir sıkıntı olunca mı doktor söylüyor yoksa soruyormuyuz 🙈
Yusufunannesi_ Mervekasap herhangi bir enfeksiyon ya da riskli bir gebelik olduğunda doktorunuz söylüyor zaten
Elikkk Yusufunannesi_ ay yok ben eşimi özlüyorum belkide psikolojiktir ama benden uzaklaştığını düşünüyorum bu süreçte bilmiyorum belki yanılıyorumdur