Sdmn Kızlar saat 19.3 san beri adet sancısı bel ağrısı var geçsin diye bekliyorum ama geçmiyor nişan Yada suyum gelmedi napsam bilemiyorum ama ağrım geçmiyor 38.2 haftam baya adet sancısı çekiyorum yattım dinlendim ama geçmiyor
Tugcetosunn Sdmn bende 37 haftamfayım benimde öyle sürekli ağrım var yatıyorum geçmiyor bel ağrısı karın ağrısı ama dakika tutuyorum düzensiz daha doğrusu geçmiyor üşütmüşsündür dediler ama bilmiyorum Allah yardımcımız olsun
Damlaamine Sdmn sürekli devam ediyorsa doğum sancısı değildir diyorlar. 10 dakikada bir 60-90 sn süren sancılar doğum başlangıcı olarak sayılıyor
Sdmn Tugcetosunn amin bugün Çimene oturdum yerde ordan mı üşüttüm bilemiyorum bide bebek aşırı hareketli ayırt edemiyorum nişan yada suyum gelmiş olsa kesin Doğum sancısı diycem ama muallakta kaldım ☹️
srpaca Sdmn gittikçe şiddetinin artması lazım Doğum sancısı olması için canım dinlenmekle hafiflemez Doğum sancısı