clmmmmm kızlar tüp bebek yaptırdım bugun kabızlık hissi var korkuyoyorum yaaa afedersiniz ikınmıyorum ama yinede bi sorun olmaz demi😓 acil olark ne yesem iyi gelir
Kovaburcu clmmmmm kayısı cayı kayısı dilimle suda biraz kaynat iç yada yoğurda doğrayıp ye başka birşey yeme bol su iç
Sezen2006 En acilinden zeytinyağı 1-2 tatlı kaşığı arkasınsan 1-2 tane kuru kayısı canım, herşey gönlünce olsun,sevgiler 😘