Eminearz 15+3 haftamızdayız uzanıp kalktıgımda ayakta oldugumda belimden kalcama agrı vuruyor ve basamıyorum topallıyor gibi oluyorum başka yaşayan varmı doktora görünmek gerekirmi ?
YazCilegi Eminearz Popo kısmı değil mi? O haftalarda benim de olmustu 2 hafta sonra geçti. Doktoruma söyledim magnezyum eksikliğinden olabilir demişti,ama muayene günüme kadar geçmişti. Felç olmuşcasına bi ağrı giriyor biliyorum. 🤦🏻♀️ şuan 21+4üm
BetulGokhanYldrm Eminearz bende de oldu ana 2 haftaya geçti çok şükür inşallah sizinde geçer tez zamanda🙏🏻
Asdffghjjk Eminearz benim haftada bir iki gün o agrı giriyor yürüyemiyorum hatta eğilmem bacagımı bükmem imkansız oluyo tam kuyruk sokumundan bacaga ve bel çukuruna vuran bi agrı sancı çok kötü şu an var mesela 😔