Merimer canım hala hamileliğin başındasın hareket edene kadar da için ferahlamayacak. Ben de senin gibiydim şunu yedim birşey olur mu bunu içmedim birşey olur mu bebeğim iyi mi vs vs diye. Ama ben 5 haftalıkken sağlık taramasından geçtim hastane de çalışıyorum diye. Evlilere hamile mi diye kan testi atarken bana atmamışlar. Ben de film çekildim radyosun aldım ardından tomografi çekildim migren tedavisi görüyordum omuzlarımdan kortizonlu iğne yedim ve üstüne rahat uyumam için uyku ilacı kullanıyordum ve doktor yazarken özellikle hamilelik yok dimi diye sormuştu bende emin bir şekilde yok demiştim. 6 haftalıkken öğrendim ben doktorun tek söylediği şey bebek yeni tutunmaya başladığı için ve bilmediğin için radyosyondan birşey olmaz sadece kullandığın haptan dolayı olabilir dedi. Riski bir hapmış. Şükür şuan 22 bitiyor sağlıklı ve gönlünü ferah tut sadece uzunma çok ağır işler yapma dikkat et kendine. 19 dan sonra tekmelerini hissedince doktoruna bile ulaşmıyorsun.