Aliiss merhaba ben yenidoğan yoğun bakım hemşireliği yaptım 2 sene o yüzden en doğru bilgiyi paylaşmak istedim sizinle. Öncelikle bebek şuan emmediği için sütünüzün azalmaması için 2-3 saatte bir sağmalısınız göğüslerinizi bebek emziriyormuş gibi 15er dakika ortalama, gece de dahil olmak üzere. Eczanede süt sağma poşetleri var bir sağımda sağdığınız 2 göğüsünüzdeki sütü aynı yere koyabilirsiniz fakat bir sonraki sağımda olanı koymamanızı öneririm. Anne sütü oda sıcaklığında 3 saat, buzdolabında 3 gün, dondurucu da 3 ay saklanabilir. Buna göre de bir ayarlama yapabilirsiniz tabiki kendinize göre. Biraz uzun oldu ama umarım faydalı olur. Bebeğinizi sağlıkla büyütün 😌