Hayal_Demir Kızlar bugun 31+4 gunluguz. Kontrolum vardi. Dr 2 kilo biraz onde gidiyor dedi. Gebelik sekerim de var. Sizlerde durum ne idi acaba bu haftada?
0909esra Hayal_Demir ben bu Salı 32+0 gittiğimde 1700 dedi doktorumuz ama bizim kilomuz biraz düşük galiba canım🙈🥰
Hayal_Demir 0909esra bizimkinin yaninda baya dusuk kalmis ama normaldir herhalde o da aman saglikli olsunlar da
Merveyazici Oges suan kaç kilosu kaç haftalıksınız ☺️Bende yanlış yazmışım 32+1 di gittiğim de doktor birsey dememişti kilosu için
Karansalhareketlerbunlar Hayal_Demir sat.'me göre 31+6 da 2.200 dedi Dr. Çok iyi dedi. Gelişimi 1 hafta - 10 gün kadar önde seyrediyor. Doğduktan sonra her bebek kilo alır, verir. Sağlıkları yerinde olsun, başka bişey istemem 🤲
Hayal_Demir Karansalhareketlerbunlar elbette ki yeter ki saglikli olsunlar. Bende gebelik sekeri cikti. Hani kilosu cok olursa seker ona gecmesin diye endisem. Yoksa 3 kilo dogmus 4 kilo dogmus hic fark etmez zaten sezaryen mecburi 😊