Serayyyy 33haftaya girmek uzereyım bı gunum var doktorlar tarıh verdımı acaba sızlere bayramda doğuma grmem galıba dmı
senasln Serayyyy aynıyız galiba 32+6 bende. Çok istiyorum bayramdan hemen sonra gelmesini. 40. Haftayı zorlamasını istemiyorum çünkü çok yoruldum
[silindi] Serayyyy 33+3 haftalıgım doktor bi sıkıntı olmazsa 38 haftada çatı muayaneis yapıp öyle karar verirsin dedi daha tarih belli degil normalde sata göre 20 haziran gözukuyor
Tip1DiyabetleTupBebek Benimse 32+6 doktor 39. Haftayı beklemeyiz dedi. Büyük ihtimalle bayrama kalsın istemiyor. Ama ben kalabildiği kadar kalsın istiyorum. O zamana kadar durusa eğer doktorumda almak isterse başka doktordan fikir almaya gidicem.