Milaasss Merhaba kızlar ne sancım var ne su ne nişan Çevredekiler aile arkadaşlar beni el birliği ile depresyona soktu . Sürekli ağlayasım geliyor . Herkes Doğumu soruyor ben şişiyorım ayaklarım kocaman oldu hareket edemiyorum canım çok acıyor karnımda bir noktada dehşet acı veriyor göbek deliğime yakın inanılmaz kötüyüm 😔😔😔
Ayyliin Milaasss aynı durumdayız canım sıkma canını kimseyi dinleme takma kafana. Beni de her gören aaaa sen hala doğurmadın mı diyo doğurmadım anasını satiyim. Yok yada doğurdum, koca göbekli olmayı cok sevdim karnıma yastık koyup geziyorum 😂😂😂
Agapi00 Milaasss okdar haklısınki doktora sezeryan yap beni dedim yapamam kafama göre dedi herşeyin normal dedi 40 biticek 39+5 oldum nolcak 40 bitince dedim bekleriz birazdaha olmadı dedi. Çıktım doktor yanından bir ağladım anlatamam
Kpszkbra Milaasss 39+4olduk hiç bir belirti yok geçen gittiğimde en son 40akadar bekliycez o gün erkenden gel açıklığa göre duruma bakıcaz dedi suni vericek sanırım bekliyoruz sadece
Hatice99 Milaasss yurt dışındayım canım 41+5 kadar bekleyeceğiz diyor gelmezse sunci sancı verecekler
Gunushaneli 39+4 te benim ve hala tık Yok aynı durumdayız canım allah yardımcımız olsun tez zaman da sağlıkla gelirler inşallah
Merve4222 39+1 im bnde bugün şancı cıktı yeni başlamış bu hafta ici doğumun olur olmazsa cuma valizinle gel dedi
Merve4222 Milaasss açılmaya bakmadı . Bu hafta olur tahminim dedi bide iri bebek normal doğum için ugrasacz olmazsa sezeryan dedi