Prensinannesi Bugun sabah 10da yatisim yapıldı aksam 5 bucukta oglum kucagimdaydi cok guzel bi duygu rabbim herkese nasip etsin😎😍
Haticekckylmz Prensinannesi amin insallah canim hayirlisiyla kucagina almissin masallah gozun aydin 😇 sezeryanmi normalmi oldu
Baharobanolu Prensinannesi Amin inşallah Rabbim Analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah canım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🤗
Prensinannesi Zubeyde hayır yatisim yapilirken 5 cm acilmam vardi 4 saat suni sanci verdilerr 10 cm acilmam olsu 2 saate bebegin basinin asagiya inmesini bekledik sonra bebegime kavustum😊
Zubeyde Prensinannesi masallah rabbim herkese kolay dogum nasip etsin rabbim annali babali buyutmeyi nsp etsn☺☺
seydanurceyhan Analii babali buyutsun rabbim saglik sihat versin darisi ben ve benim gibi bekleyenlerin basinaa isallahh bizimde boyle kolay gecer yazarizz gonul rahatliyla siz yazdikca insan daha bi cesaretleniyo daha bi gonlu rahatliyo 🙏
Mrvttk Hayırlı olsun saglıkla büyütün bebeginizi☺DüZce etiketi vardı Düzce de kimde yaptınz dogumunuzu