Nurdilek Sizinde bebişiniz hergun hıçkırıyor mu? Benim paşam günde en az iki kez hıçkırıyor 32.5 deyiz çok güzel bişey demi 💓🐰🐣
semrakarahan Nurdilek benim kizda oyle hergun hickiriyor nerdeyse cok hosuma gidiyor bizde 34+1 haftaligiz diyafram gelismesi icin dogdugundaki solunumu icin aslinda hiçkirik bir egzersizmis