NrglBayar Hanımlar, 29. haftadayız. Dün karnımda hafif sancı vardı bugün rutin kontrol için gittiğimde kasılma görmedim dedi doktorum. Ama bu akşam yine var anlam veremedim daha önce hiç olmamıştı
NrglBayar sudamlasi tam algılayamadım şiddetli olmadığı için. Hani üşütürsün de karnın ağrır ya öyle bi sancı gibi
Seher3850 Aynı haftadayız bendede var korkma gaz sancısı ben uzanınca rahatlıyorum bıde sıcak tut Bebek sguktan sancılanıyor patık eksık etme ayağından
NrglBayar Seher3850 iki gündür Baha serin üşütmüş olabilirim. Sancı düzenli değil zaten ama endişelendim yine de yalnızım çünkü teşekkür ederim