burcukyaa canım benmde hep iki hafta önden gidiyordu 31 haftalık gittim doktora haftasıyla aynı oldugunu söyledi doktorum. normal oldugunu söyledi geri olmasın haftasıyla aynı olması kötü bir durum degl dedi. bende çok taktm önce hani öndeyken iyi beslenmedimi acaba diye flaan. ama öyle bi durum yokmuş. boy konusuna gelince benm doktorum boyunu kesinlikle söylemiyor. yanılma payı çok yüksek oluyormus ultrasona göre. kafana takma canm zaten haftasını söylerken orda sadece kiloya bakmıyolar farklı ölçümlerde yapıyorlar. içini ferah tut. hayırlısıyla bebegini kucagına alırsın inşallah canm🙏🏻