Pln1994 ayy ne çok tedirgin etmişler senı, kaç kılo doğum yapan insanlar var hem de farklı doğum şekillerini tercih eden..lütfen stres yapma bende 88 kılo oldum 74 ıle hamıle kaldım napalm yani dogurmayalım mı😉içimizde mi patlasın😁😁zamanı geldıgınde dogmayan bebek görmedim Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin