Aysimam Naz60 Doğum yaptıktan sonra kalıcağın oda kısmı sıkıntılı diyorlar doktorlar hakkında kötü bişey duymadım ama
CanselYrdkl03 Aysimam Yok Normal bildigin uzman doktor. Asistanı fazla anlamıyor ama genelde bana asistanı değil uzman doktor bakıyor. Kayınbabamın arkadaşı olduğu içinde ilgileniyor