Gulzade ben de 6+6 yım ve hala açık pembe lekelenmeler görüyorum. Bunlar bazen iki üç günde bir oluyor bazen iki gün üst üste oluyor. hep bebek düştü düşecek gibi tedirginlikler yaşıyorum ama doktoruma gide gele çok şükür bebeği de kalp atışını da gördük, ama duymadık. Progestanı günde üç kere fitil olarak kullanıyorum. Diyeceğim o ki doktora gitmeden bir mana çıkarmak malesef mümkün değil. Bu kadar lekelenmeye ve kasık ağrılarına rağmen devam ediyor hamd olsun hamileliğim. İçim rahat çünkü doktorumun bilgilerine çok güveniyorum, size de en yakın zamanda doktorunuza gitmenizi tavsiye ederim. Öyle yapmadıkça internette araştırmayla anca kafa patlıyor insanın içi fenalaşıyor çünkü internet tam bir bilgi kirliliği.