Yusbur o6__8o canım ben o yüzden yaşıyorum hem kötü bir tat hem kuruluk sende de varsa gebelik şekeri büyük ihtimal o yüzdendir
Deryaornek Yusbur kaçıncı haftada fark ettiniz , bende de çıktı da şeker ölçümü mü yapıyorsunuz , bir de diyetle düzene girdi mi sizinki merak ettim bu arada ağız kuruluğu bende de var
Yusbur Deryaornek 27. Haftada fark edildi canım günde 7 kez ölçüyorum ayda 1 kontrole gidiyorum diyetle düzene girdi çok şükür insüline gerek duyulmadı bol su içince ağız kuruluğu geçiyor tatlı yemeyince birde
Deryaornek Yusbur Ben de 27+4 teöğrendim ölçüm cihazıyla bir hafta ölçüm yapıp tekrar kontrole gidicem inşallah diyetle yoluna girer. Teşekkürler cevap için 💗