Benimde 30 Aralık son adetim tam 6 haftalığım bugün 😊 perşembe günü kanamam oldu hemen dr gittik sadece kese gözüktü 7 mm iğne verdi geç döllenme olmuş 2 hafta sonra kalp atışı duyulur dedi 😞 rabbim hayırlısını versin sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayınnasip etsin inşallah 🙏🏻💕