Mel0s Mehlikan1 bend pijamali olandan alicam cnki ayaga kalkarken falan etek aciliomus benim arkadsm Ole soledi yatarken falan dedi acilio falan dedi rahat olmuo dedi bnd vazgectm Ondan
betula ben etekli gecelik almayı planlıyorum alt kısımdan sıkıntılı olacağımız için tuvalet ve muayene konusunda daha kullanışlı olur
DeryaOguzhan Ben hem pijama şeklinde hemde elbise şeklinde aldım.sezeryan oldum . Ameliyata girerken hastane bir tane giydirmişti zaten elbise şeklinde. Uyuşukluk geçene kadar o üstümdeydi. Sonrasında da elbise şeklinde olanı giydirdi hasta bakıcı öyle rahat olur dedi. Gerçekten öyle rahat oldu. Tuvalete oturmak bir mesele zaten. Pijama indirip kaldırmak mümkün değil. Eve geçince de pijama şeklinde olanı giydim.