Ozlemzeynep Aynen öyle canım pek fazla düşünme valla bende böyle her ay acaba oldu mu şuram ağrıyo şöyle oluyo böyle oluyo diye düşünüyordum sonra adet olunca insan hayal kırıklığı yaşıyor. Valla aman artık yeter düşünmicem dediğim ay hamile kaldığımı öğrendim. Fazla düşünme sende oluruna bırak Rabbim hayırlı zamanda nasip eder inşallah. En önemli etken stres diyor doktorlar zaten sende akışına bırak inan umursamadığın ay güzel haberi alacaksın inanıyorum