Ozom Karnım bugün çok sert. Bebek hareketlerini hissediyorum ama düne göre az. Normal mi bu haftalarda?
Denisss Ozom bende ayni durumdayim 34 haftalik karnim fazlaca sert hareket var ama diger gunlere oranla daha az 😔
Denisss Ozom karindaki sertlik gevseyp agri oluyosa kasilmaymis agrisizsa bebek kendini hazirliyomus sanirim kasilma baslikli bi post var sende bak istersen canim
denizoktay Ozom bu haftalardan itibaren yeri azaldığı için eskisi kadar hareketli olamayabilirmiş,günlük bilgi yazıyor ya burada orda okumuştum😊
Ozom Selviliker sertleşip yumuşuyor. Yumuşadığında hissediyorum hareketlerini. Dün çok yürüdüm farkında olmadan ondan olabilir mi?
Selviliker Ozom sıklığı fazlaysa doktorunu araman gerekiyor😔 saatte 4 kereyse sancı deniliyor. Panik yapmamaya çalış ve süre tut düzenli olup olmadığına bak.