Mervetansel ben yıldırım doruk da enbıye hanıma gidiyorum doğumuda onda yapıcam nasıpse, ekstra ücret olayı yok artık doğum ücretine dahıl her şey, normal doğum 2 bın sezeryan 2.250, epidural 2400 olarak konuştuk, ama sız takip dışı sadece doğum için geleceksenız ücret değişiyor o zaman normal doğum 3 bın..oda süsleme de doğum ucretıne dahil, son derece güzel uygulamaları var..