Hayat16
[bilinmeyen] bende hamile olduğumu bilmeden ilaç ve alkol kullanmıştım. İnsan endişe ediyor ama sanırım sürekli içmek zararlı, yani 1 kere içmek değil.
Daisyy
[bilinmeyen] içmişsin artık doktoruna ulaşsan da bir şey yapamaz. İlk iş diş doktoruna git. Diş çok önemli hamilelikte. Dişteki sorunlar erken doğuma bile sebebiyet verebilir. Şu an değil tabii. Bir daha içememeye çalış arveles. Parol al evde bulunsun. Geçmiş olsun.
Zeynepzeze
Yani içmeden önce sorsan tamam da, içmişsin nasıl bir yardım yapabiliriz? Ayrıca burdan alacağın cevaplar pek doğru olmayabilir görüştüğün zaman doktoruna sorarsın.
OsmisinAnnesi
[bilinmeyen] internetten baksaydın. Parol yoksa aldırsaydın yani arveles hiç duymadım. Bilinçsiz davranmayın bidaha. Ölmezdin yani diş ağrısından 🤦♀️ insallah bişey olmaz
Nursemom0857
[bilinmeyen] bir seferden birşey olmaz. Fakat sonuçta ilaç. Ne kadar kaçınırsak o kadar iyi olur. İçini rahatlatmak adına doktora gidebilirsin. Ben birşey olacağını düşünmüyorum...
Patiko
[bilinmeyen] prospektüsünde yazanlar
ARVELES'i aşağıdaki durumlarda Kullanmayınız hamileliğinizin üçüncü üç aylık dönemindeyseniz veya emziriyorsanız
ARVELES'i aşağıdaki durumlarda DİKKATLİ KULLANINIZ
hamileliğinizin birinci veya ikinci üç aylık dönemindeyseniz
Hamilelik
ilacı kullanmadan önce doktorunuza veya eczacınıza danışınız.
Hamileliğinizin üçüncü üç aylık dönemi boyunca ARVELES kullanmayınız. Çok gerekli olmadıkça ARVELES'i hamileliğin birinci veya ikinci üç aylık dönemi süresince kullanmamak en iyi seçim olacaktır. Hamile iseniz doktorunuza söyleyiniz. Eğer hamile kalmayı planlıyorsanız ARVELES kullanmak sizin için doğru olmayabilir.
Tedaviniz sırasında hamile olduğunuzu farkederseniz hemen doktorunuza danışınız.
Ayguns
[bilinmeyen] arveles çok ağır bi ilaç ne diye sormadan içiyorsunuz ki kafanıza göre. Hadi doktora ulaşamadınız buraya sordunuz bari içmeden önce sorun hay allahım ya
Ayguns
[bilinmeyen] iyiliğinizi düşündüğümüz için size kızarak da olsa yanıt veriyoruz kızarak derken bebeği düşündüğümüz için. Belli ki size insanlık yaramıyor herkese dövecek gibi cevap vermişsiniz ne yaparsanız yapın hadi selametle ✋🏻
Mecvll
[bilinmeyen] keşke almasaydın canım doktoruna görünseydin
Ckyert
[bilinmeyen]
[bilinmeyen] gelisme dönemi bebeğin dr da bir şey diyemez belli olmaz henuz umarım bi problem Çıkmaz
Esenn1
[bilinmeyen] Burada o kadar hamileyim, dayanamıyorum sigara içiyorum diye sürekli pos açıyorlar onlara bişey diyen yok, kız bi tane arveles içti diye topa tutmuşlar resmen. Bi taneden birşey olmaz canım merak etme ama bir daha içme, doktoruna danış. Parol ve minoseti bile çok gerekmedikçe gebelikte önermiyorlar.
Ayguns
[bilinmeyen] ama ne sorabiliriz ki iyiliğini düşündüğümüz için tepki verdik hepsi bu. Yazık bebeğin de küçük insan daha hassas oluyor herkesin tepkisi bu yüzdendi . Neyse inşallah bi sıkıntı yaratmaz ne diyelim geçmiş olsun allah acil şifalar versin inşallah..
Alessia
[bilinmeyen] canım benım cok kotu mıgren ataklarım var ılacsız hastanelık oluyorum ben ucuncu ayımı dokdurdum gecen hafta ıctım o ılactan doktorum bırsey olmaz ama bı daha ıcme dedı
Ayguns
[bilinmeyen] Estağfirullah canım sende üzme kendini iyi düşün iyi olsun bende fmf hastasıyım ömür boyu kullanmam gereken bi ilaç var. Doktor kontrolünde kullanmama rağmen bende çok korka korka kullandım ilk aylar. Defalarca her kontrolümde doktora soruyordum bişey olmaz dimi diye . İnsan ilaç mevzu bahis olunca çok tedirgin oluyor allah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Patiko
[bilinmeyen] Doktoruna sorarsın zaten ilk 6 ay dikkatli olmak şartıyla kullanabilirsiniz diyor o yüzden attım prospektüsü için rahatlasın diye
Ayguns
[bilinmeyen] anladım canım üzücü bir durum yaşamışsın. Ama olsun her şerde bi hayır vardır. Allah yine vermiş mucizesini. Korkma bol bol dua et mübarek günlerdeyiz. Doktoruna da ilk ulaştığın anda sor için rahatlar
Mecvll
[bilinmeyen] geçmiş olsun canım umarım bişi olmaz ama doktoruna muhakak söyle kullandığını
Gulhan12
[bilinmeyen] canım içini rahat tut kötü düşünme ki iyi olsun🙏 bende hamile olduğumu bilmeden ağır antibiyotikler kullandım kanamam oldu adetime 5 gün vardı adetim 2 gün geçti öğrendim ki 1 aylık hamileymişim ve şuan 5 aylık olduk şükür sağlıklı her şeyi 😊😊 Sende sağlıkla kucağına alırsın inşalah🥰
OsmisinAnnesi
[bilinmeyen] zarar gören olsa bu sana ne gibi bi fayda sağlayacak hakli gibi ters konuşmayın. Icmissin AFIYET OLSUN 👍
Rbs111
OsmisinAnnesi afiyet olsun nedir ya vicdan biraz ? Bilmeden konuşmayın. Bende içtim çok ağır ilaçlar . Doktor kontrolünde tabi farklı bi sorun vardı da . Bişey olmaz canım içme ama doktora git içini rahat tut Leylacım