Trkmn zmgdnk Bezi sleepy alacağım ıslak mendil kullanmayı düşünmüyorum ilk etapta temizleme pamuğu alıp ıslatarak kullanacağım ilerleyen zamanlarda ıslak mendile geçmeyi düşünüyorum☺️
Tck zmgdnk bez molfix pure soft aldım yenidoğan için olanı, ıslak mendil de uni baby yenidoğan aldım Ama ilk etapta pamuk kullanmayı düşünüyorum
zmgdnk Fatos3 yorumları okuyorum çok ama hangisini tercih etmem gerektiğini bilemiyorum, o yüzden soruyorum 🤷🏽♀️
sudamlasi zmgdnk Buna bebeğiniz karar verecektir.Ben sleepy ile başladım 2hafta sonra pişik yaptı değiştirdim mesela.
merhuli Sleepy almayı dusunuyorum evdeyken temizleme pamugu dısarda ise ıslak mendil kullanmayı dusunuyorum
Slnrhz Bn bakım ürünlerini hepsini unibaby düşünüyorum Rabbim maddi olarak el verdiği sürece bezi de bimin yada sleppy nin ıslak mendili de ilk üç ayda unibaby yenidoğan ıslak mendili sonrasında normal unibaby düşünüyorum
Tuanam01 Diğer 2 çocuğumda prima kullandım şimdi hakkında bir sürü şey çıkmış bende Minies canbebe aldım ıslak mendil diğer bebeklerimde de biraz büyüyünce kullandım ilk doğduğunda aylarca hep pamuk yada gazlı bez kullanmıştım ılık su ile temizliyorsun en sağlıklısı o ama hastanede falan için sleepy aldım yanıma evimde pamuk aldım minik minik peçete gibi e bebek te var tavsiye ederim sağlıkla kal Canım.
Habibee zmgdnk Bezi prima aldik şampuan detarjan unibaby aldik ıslak mendilide unibaby almayı düşünüyorum