Menis21 Meldadlk O kan kaybından değil canım merak etme vücut direncin düşüyor hali ile birde doğumhane buz hane gibi titremesi normal
Tuanam01 Korkma canım kan kaybından değil doğum hane çok soğuk buz tutmuş oluyorsun narkozda var ondan örtününce geçiyor zaten annem ellerimi nefesi ile ısıttığını bilirim bende anemi var kanım düşük buna rağmen 2 doğum da da kan almadım çok kaybetsek mutlaka verirler .