Iremlik ben de öyleydim. Kesinlikle yüzüstü yatmazsam uyuyamıyordum ama bebek büyüdükçe otomatikmen sırtüstü veya yan yatmaya başlıyosun canım. Ben de yatamam sanıyordum ama şimdi fosur fosur uyuyorum yüzüstü yatmadan 😂 kendini zorlama yani yanlara yatıcam diye. Bi süre sonra kendi kendine yüzüstü hariç diğer pozisyonlarda rahatça yatmaya başlıyorsun.