Selin00
İlk doğumunuzdaki kaybınızdan da bahsedebilir misiniz?
Bana da 22. Haftada servikal yetmezlik tanısı koyuldu.suyumda biraz azalmış.
3 gün sonra suyum birden bire geldi ve bebeğimizi aldırmak zorunda kaldık.
Bebeğimi kaybedeli 4 gün oldu 😔
2.hamileliğimde daha dikkatli olacağım inşaallah