Ftm-Srgn Ben de birsey sorabilir miyim paylasacaktim da nereden yapildigini bilmiyorum bulantiya ne iyi gelir ya da sizin bulantilariniz oldu mu
Tuanam01 Ftm-Srgn Bulantıya çare yok gibi bişey ama ben beyaz leblebi yedim az dindiriyor gibiydi bide metamed ilaç var ama o benim daha beter midemi bulandırdı umarım leblebi iyi gelir sağlıkla kal.
Cigdemt Ftm-Srgn muz, kati ve midenin suyunu cekecek seyler. Nane ic limon kokla canim.limon yagi portakal yagi falan alip burnuna surebilirsin. Koku da bulantiyi azaltiyor
Ftm-Srgn Tuanam01 Tessekur ederim leblebi de fayda etmiyor kati gida da denedim olmuyor yine de cok tessekur ederim
Yusufunannesi_ Ftm-Srgn çok aşırı bulantın oluyorsa zofer diye bir ilaç var devlet karşılamıyor onu geçen sene 50 liraydı şimdi bilmiyorum ama çok etkili iyi bir ilaç